dijous, 12 de novembre del 2015

ELS OFICIS- 1r

Hola a tots i totes!!

Els supertreballadors i supertreballadores de primer estem treballant els oficis a l'àrea de medi social.

Avui a classe hem escoltat una cançó, titulada "Quan seré gran"




Aquesta és la lletra:

Diu que quan seré gran
Un ofici hauré de fer,
penso jo: què seré?

Sabater potser.
Fer sabates dia i nit
Deurà ser molt avorrit.

No em fa el pes, ben mirat,
deu ser molt cansat.

Diu que quan seré gran
Un ofici hauré de fer,
penso jo: què seré?

Professor potser.
Sempre a classe haver d’anar,
no m’acaba d’agradar…

No em fa el pes, ben mirat,
deu ser molt cansat.

Diu que quan seré gran
Un ofici hauré de fer,
penso jo: què seré?

Metge doncs potser.
Visitar sempre malalts,
Curar grans i veure mals…

No em fa el pes, ben mirat,
deu ser molt cansat.

3 comentaris:

  1. Sóc l'Emma.M'agrada més la canço que canten els pitufos perquè sorten més oficis.

    ResponElimina
  2. M'alegro que t'agradi Mar.
    Emma, el dilluns ens l'ensenyes! :)
    (Neus)

    ResponElimina